Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Jenny Eklund - 6 juni 2011 18:35

Så nu har man tagit det första doppet för i år    

Link älskade det som vanligt men Navi var väldigt skeptisk till att gå ner i vattnet.     

Till och med jag tyckte det var ganska kallt.

Av Jenny Eklund - 6 juni 2011 18:09

Så var det då lördag   Vi hade mycke trevligt så tack till er alla som gjorde dagen så speciell.

Här kommer nå bilder från dagen som var...                 

Så skulle alla få smaka på det vi (jag) hade haft sådan ångest över...

  

Senare på kvällen gick vi över till grillning som folk hade med sig själva     

Vissa blev trötta av all maten...  

Vad är en fest utan lekar??? Hade en femkamp mellan fem lag.

Tipsrunda med frågor om Erik  

Sen skulle man ska en potatis med valda redskap, men skulle ju kunna tro att laget med potatisskalaren skulle vinna men inte det inte, Björn var en hejare på att skala potatis med sked.  

Nästa gren var vissling med pepparkakor i munnen, vilket Elin var bäst på.     

Dom två sista grenarna var filmcitat och frågesport. Sen fick vi en utslagsgren i kubb, där det sedan stod klart att Eriks lag hade vunnit.

 

Av Jenny Eklund - 6 juni 2011 12:40

Har inte haft någon tid över för bloggen i helgen. I fredags var det matlagning för fullt här hemma   Jag är ganska (väldigt) duktig på att skriva planeringar och mina listor åker fram väldigt ofta men det där att verkligen göra det jag skrivit ner brukar inte gå så bra... Inte heller denna gång blev det som jag planerat så hela fredagen stod jag (och Erik) och lagade mat.              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards