Alla inlägg under mars 2011

Av Jenny Eklund - 31 mars 2011 10:58

Vad jobbigt det känns att börja skriva på bloggen när man hoppat över några dagar...

Jaha vad har hänt,var ju som sagt på fest i helgen en vuxen och barnfest  

Kunde slutat illa på Ewes 25års fest   men ville ju inte komma bakis till Lillys 2års kallas.   Roligt hade jag då på båda festerna. Tror även födelsedagsbarnen var nöjda.

Vi köpte ett par skor till Lilly, rosa och glittriga och med Hello Kitty märke (Erik är väldigt förstjust i just det märket).   Annars har det inte hänt mycke i veckan, känns som vår när det är så ljust ute så det är härligt, funderar på att byta gardiner... Får se hur det går.

Helgen tillbringas nog i Kåbdalis men vi får se för Gunborg har ingen toa så kändes mindre roligt att fara runt till folk varje gång man vill gå på toa  Jag har typ forbi mot att gå på främmande toaletter, jättejobbigt faktiskt varje gång man ska bort någon stanns...

Jaja det kanske var mer än ni ville veta men sånt är livet ha det bra så ska jag försöka skriva lite oftare  

Av Jenny Eklund - 25 mars 2011 17:50

Grattis syrran på 21 årsdagen     Varit till syrran och ätit en väldigt god smörgåstårta (bra recept).

Snart kommer syrran och hennes sambo då blir det grillade hamburgare och lökringar sen ikväll ska vi på bio och se "I´m number 4". Tror den är bra faktiskt men vi får se  

Imorgon blir det vuxenfest och på söndag barnkalas  Ha en bra helg alla för det ska jag.

Av Jenny Eklund - 22 mars 2011 21:50

Jag blev så glad i torsdags när mina böcker kom och började direkt steck läsa dom.

Såklart skulle ju Erik påpecka att jag borde spara dom för snart skulle de ju var utlästa och då skulle jag börja klaga att jag inte hade nå att läsa...

Men som ni säkert förstår så gjorde jag ju inte det  Så imorse när jag la ner sista boken så var jag grymt besviken, det var en väldigt bra bok på typ 600 sidor, så om en bok är så lång tycker man ju att den kan ha ett sammanhängande slut, det borde hinnas med!!

Men inte det, gick på författarens hemsida och upptäcker ju att boken ingår i en triologi...

Inte nog med det nästa bok kommer inte förens 2012   Så nu är jag inte bara utan böcker att läsa men jag måsta dessutom vänta i ett år innan nästa bok kommer och sen måste jag väl vänta något år till innan den sista kommer, är grymt deprimerad!! Jag menar hallå kan hon inte bara skriva ihop lite gran och ge ut nästa bok?!!

Och ja jag klagade för Erik så nu har jag köp stopp på böcker...

Av Jenny Eklund - 19 mars 2011 19:50

Blev en underbar dag ute i det fina vädret  

Efter en något seg start på dagen (har nya böcker) så tog vi skotern for ner till isen som ligger kanke 5min från oss.  

Så satt vi där och grillade och bara myste i det vackra vädret.     

Hundarna gillade det också, vet inte om det var korven eller bara att vara ute och springa som var bäst men kul hade dom.  

Såg isbrytaren där det körde runt och runt vet inte riktigt vad den gjorde men men kul var det ändå.   

Navi blev då helt slut lilltjejen.  

Av Jenny Eklund - 15 mars 2011 09:20

Säger bara ett litet grattis och hoppas du hör det vars du än är...  

grattis pappa på vad som skulle varit din 50 årsdag.

Av Jenny Eklund - 14 mars 2011 12:02

Känner mig ändå riktigt glad idag  trodde inte jag skulle göra det.

Så idag har jag kört Erik på jobber (05.30 okristligt tidigt enligt mig) vi har ju bara en bil... Sen har jag varit till Marie och passat Casper medans hon gjorde en tenta. Men passat och passat är väl att ta i för han låg i vagnen och sov hela tiden. Lite trist men det var nog skönt för han att sova, nästa gång kanske han är vaken  Nu blir det en tur till farmor sen får vi se vad som händer innan Erik ska hämtas från jobbet.

Ha en bra dag alla.

Av Jenny Eklund - 13 mars 2011 11:29

Nu har jag äntligen fått träffa sötnosen      

Tagit lite tid men igår kom vi iväg till Hanna och Crille som bonus fick vi ju som sagt även träffa Jessica och John, och Hanna hade ju som väntat fika när vi kom fram. Mycke trevligt sällskap och surrande så tack för det.

Sen på kvällen blev det att grilla för att fira brorsan som fyller 24 år idag, grattis Robert, det blev mycke gott       

  

Så inga undanflykter nu Crille det går visst att grilla på vinter  

-15

Av Jenny Eklund - 12 mars 2011 08:10

Vad är detta?!!!Trodde ju det började bli vår och att vi skulle få samma som dom i söder med en lång och värm vår men inte det idag är det tydligen -15!!

Va hände egentligen???

Jaja bara ta vinter jackan igen då  

Nu blir det iallafall att fara till mamma och hjälpa till att dekorera smörgåstårtan och äta en liten bit, bara så vi vet att den är okej  

Sen ska vi äntligen ta oss iväg till Hanna och Crille, jag ser mest framimot att träffa Astrid men tror faktiskt Jessica är den Erik vill träffa  

Jaja nu ska vi börja dagen så kommer bilder senare idag hej svejs alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards