Direktlänk till inlägg 3 december 2010

December

Av Jenny Eklund - 3 december 2010 09:50

Men gud vad veckan har gått fort inte hunnit med ju  Tar en liten (lång) genomgång av veckan ur mitt perspektiv  

Måndag började med att jag och syrran lämnade Maddox (hennes hund) hos vetrinären (får väl snart klippkort där så ofta som vi besöker dom) sen blev de att köpa wii fit plus till mig, tack farfar  . Efter vi hämtat Maddox blev de ju naturligtvis att spela, har nog aldrig hört Robert skratta så mycke som när jag och Marie spelade och skrek åt varandra, han hotade med att lägga ut en film med oss på you tube sa de skulle bli många träffar....  

Sen på kvällen prövade även Erik att spela.  

Förstsatte veckan med att valparna har förtfarande inte blivit av med sin diarre så som ni säkert förstår innebär de en mängd med tvätt för mig.

Igår blev jag äntligen klar med korten så nu ska vi bara skicka iväg dom  

Blir väl att böjar på julkorten i helgen   måste dock uppdater mitt lager, behövs ju mycke paper, är ju så många i Eriks släkt  

Valparna fick välling i skål för första gången igår, dom är ju för söta. Erik var mest upprörd för att dom gick i maten    

Nu är dom då ute på blocket för försäljning, hoppas de ringer nån...

Så nu är jag klar med denna roman, ha de bra alla. Ska försöka uppdatera oftare nu..

 
 
Ingen bild

Syster

3 december 2010 10:15

Men hejja em uppdatering. Vad kul! Valparna kommer nog åka för hat sett värre bladändning förnmer pengar:)

 
Ingen bild

Therese

3 december 2010 13:23

Såå söta valparna är :D
jag vill oxå prova det spelet !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Eklund - 23 juni 2011 16:03

Har bytt blogg adress till www.ettlivpalandet.wordpress.com

Av Jenny Eklund - 14 juni 2011 21:34


Jaha då har veckan börjat om igen, snart är den slut också... Iallfall så har det inte hänt mycke här, söndagen spenderades hemma med en magsjuk man (bakis). Efter ett kortare besök av Leo med föräldrar så hände det inte nå alls. Igår hade jag och ...

Av Jenny Eklund - 11 juni 2011 16:19

Nu kommer inläggen lite knasigt men men tror nog ni kan hänga med iallafall   I torsdags får jag och mamma och skulle hälsa på min farmor som har husvagn i sikfors men inte var det någon hemma där inte. Men vi blev inte så ledsna, vi tog handukarna...

Av Jenny Eklund - 11 juni 2011 15:58

Har ju glömt att lägga in bilder från när vi flyttade ut fåren.          Det gick iallafall jättebra att få med sig alla ner till hagen   Idag blev det att hämta fler får från Töre (2mil söder om Kalix!!) Vi kom dit efter några missar och lite ...

Av Jenny Eklund - 7 juni 2011 21:44

Jippi har varit väldigt lycklig idag   Har länge velat ha en ny cykel men det har som inte passat in i våran budget. Så idag fick jag en ny cykel av mamma     Hon menade att eftersom jag fyller år i november så får jag inga sommargrejer, så får cykel...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards