Alla inlägg den 12 december 2010

Av Jenny Eklund - 12 december 2010 19:59

Såhär ser vårat vardagsrum ut efter möbleringen    

Av Jenny Eklund - 12 december 2010 19:45

Jag har ju lite konstiga städmanier.. mamma hade alltid isär alla saker när det var dags för julstädning... Så ni förstår säkert vars de här leder.

Japp var ju tvungen att be Erik hjälpa mig men skulle ha lös luckan till spisen, sen att vi inte var säker på hur eller om de ens gick, lös skulle den   Så sen när ugnen var ren och fin skulle den ju tillbaka igen, de är ju bara hacka fasten tycker jag men inte de inte, så försöker hur mycke som helst men inte kommer den tillbaka rätt inte. Kollar på internet i instruktionsboken (den Erik tyckte vi skulle kolla före vi tog lös den) men de hjälpe inte. Den hade som blivit lite sned och tog som i lite var stanns?? Vad hände skulle ju bara städa. Tillsist med mycke våld och muttrande fick han tillbaka den men inte är den vad den en gång var...    Så får nog bli bättre på att sätta ihop saker (Erik) för sluta ta isär dom för städning kommer jag inte göra  

Av Jenny Eklund - 12 december 2010 09:50

Oj vad man blir överraskad varje gång... tiden går ju så himla fort.

Jaha hänt i helgen? Vi var på Sabaton i fredags,       de var faktiskt riktigt kul och bra trodde väl inte de   De är ju inte riktigt min musiksmak men vad gör man inte för kärleken??

Så igår hade vi som ni säkert kan förstå en slappar dag helt enkelt, såg på film och eldade.

Fick även främmande, valpnyfikna barn med sina föräldrar   Annars hände inte mycke.

Idag blir det att möblera om i vardagsrummet   de har jag tjatat om ett tag men min man är ju inte så mycke för förändringar så de tar ett tag ett övertala honom, men nu ska de ske  

Sen ett stort GRATTIS till Hanna och Crille till den lilla tösen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards