Alla inlägg under maj 2011

Av Jenny Eklund - 17 maj 2011 10:54

Japp det stämmer 5st hundar.  

Nu är dom ju inte alla våra   som tur är...

Men det är iallafall dom jag beskyller för min frånvaro här på bloggen. Mamma har varit till Cypern och då har vi haft hand om hennes hundar.

Ni som har träffat Link vet att han kan vara väldigt intensiv, men ni har inte sett nå!! Hans son är 10 ggr värre och dessutom helt otroligt olydig... har haft mina stunder den gångna veckan då jag funderat om hur jag skulle berätta för mamma att han har dött...

Ja iallafall så har vi överlevt och dom är åter tillbaka i mammas vård och jag slipper den lilla fanskapet  

Så förhoppningsvis blir det lite bättre uppdateringar nu.

Av Jenny Eklund - 7 maj 2011 10:49

Längtar till sommaren är här, tittade på bilder från förra sommaren och hittade det här filmklippet från stugan, vill dit nu ju  


 

Av Jenny Eklund - 7 maj 2011 10:43

Igår fick Lilly och Casper komma hit en sväng medans mamma gjorde tenta.

Mycket uppskattat tycker mamma ska ha fler tentor  

Vi åt plättar         sen målade vi lite och avslutade dagen med att leka med barbie eller som Lilly kallade dom "bebisar".      Tyvärr var lilltösen sjuk och hade feber så hon var inte på bäst humör men det gick fint ändå så länge hon satt i knäet.

Vet inte vem som var tröttast Erik eller Casper men tror Erik...  

Av Jenny Eklund - 3 maj 2011 20:52

Då har tiden sprungit iväg igen... Har faktiskt inte hänt så mycke här men tydligen fick min vår ett lite bakslag med snöflingorna som kommit nu i två dagar, inte okej alltså!!!

Erik har iallafall börjat kratta vi har ju lite att kratta.

Sabine och Max sov över här i helgen, vilket var mycke trevligt   Märker ju knappt av dom är ju så lugna.

Sabine hjälpte mig att städa/röja stallet men tyckte inte riktigt om musen vi hittade. Blev lite skrik men annars gick det bra och fint blev det.

Nu ska jag sätta mig framför tven med en kopp te och förhoppningsvis har Erik tänt en brasa, blev ganska kall när jag och Marie gick våran dagliga promenad.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards