Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Besatt

Av Jenny Eklund - 22 mars 2011 21:50

Jag blev så glad i torsdags när mina böcker kom och började direkt steck läsa dom.

Såklart skulle ju Erik påpecka att jag borde spara dom för snart skulle de ju var utlästa och då skulle jag börja klaga att jag inte hade nå att läsa...

Men som ni säkert förstår så gjorde jag ju inte det  Så imorse när jag la ner sista boken så var jag grymt besviken, det var en väldigt bra bok på typ 600 sidor, så om en bok är så lång tycker man ju att den kan ha ett sammanhängande slut, det borde hinnas med!!

Men inte det, gick på författarens hemsida och upptäcker ju att boken ingår i en triologi...

Inte nog med det nästa bok kommer inte förens 2012   Så nu är jag inte bara utan böcker att läsa men jag måsta dessutom vänta i ett år innan nästa bok kommer och sen måste jag väl vänta något år till innan den sista kommer, är grymt deprimerad!! Jag menar hallå kan hon inte bara skriva ihop lite gran och ge ut nästa bok?!!

Och ja jag klagade för Erik så nu har jag köp stopp på böcker...

 
 
Anna

Anna

23 mars 2011 18:14

Så du är fortfarande värsta bokmalen?! =P Själv har jag övergått till att lyssna på ljudböcker, det är så smidigt för då kan man vika tvätt, diska, vaska golven och andra sysslor samtidigt som man får "läsa" en bra bok. =) Vad var det för bok du läste ut??

http://ako.webblogg.se

 
Ingen bild

Jenny

23 mars 2011 21:39

Ja det hade varit smidigt men har inte koncentration att lyssna och göra saker:)
Har gått över till engelska böcker istället, den bra boken heter A discovery of witches. den finns även på svenska och är riktigt bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Eklund - 23 juni 2011 16:03

Har bytt blogg adress till www.ettlivpalandet.wordpress.com

Av Jenny Eklund - 14 juni 2011 21:34


Jaha då har veckan börjat om igen, snart är den slut också... Iallfall så har det inte hänt mycke här, söndagen spenderades hemma med en magsjuk man (bakis). Efter ett kortare besök av Leo med föräldrar så hände det inte nå alls. Igår hade jag och ...

Av Jenny Eklund - 11 juni 2011 16:19

Nu kommer inläggen lite knasigt men men tror nog ni kan hänga med iallafall   I torsdags får jag och mamma och skulle hälsa på min farmor som har husvagn i sikfors men inte var det någon hemma där inte. Men vi blev inte så ledsna, vi tog handukarna...

Av Jenny Eklund - 11 juni 2011 15:58

Har ju glömt att lägga in bilder från när vi flyttade ut fåren.          Det gick iallafall jättebra att få med sig alla ner till hagen   Idag blev det att hämta fler får från Töre (2mil söder om Kalix!!) Vi kom dit efter några missar och lite ...

Av Jenny Eklund - 7 juni 2011 21:44

Jippi har varit väldigt lycklig idag   Har länge velat ha en ny cykel men det har som inte passat in i våran budget. Så idag fick jag en ny cykel av mamma     Hon menade att eftersom jag fyller år i november så får jag inga sommargrejer, så får cykel...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards