Alla inlägg under januari 2011

Av Jenny Eklund - 8 januari 2011 15:48

Lyckades ju faktiskt fota några bilder från våran roadtrip till Ume     Inte de bästa vädret när vi körde hem men det gick ju bra och var riktigt roligt att få komma bort ett tag. Dom små skötte sig utmärkt, sov hela vägen       

Idag blev det lite utelek för dom små liven, nu när det bara är 3 valpar hemma så är det ju mycke lättare att ta ut dom          

Sen har vi ju en premiär efter 2 1/2år i huset så har Erik lyckas köra in bilen i kallgaraget för första gången    

Av Jenny Eklund - 7 januari 2011 08:20

Idag blir det en tur till Ume för att lämmna 2st valpar åt 2familjer som kommer från Sundsvall. Så blev att vi möter upp dom där, jag, syrran och så min snälla mor som ställer upp med bil   Tror dock att hon tänkt sig en tur till granbutiken som hon älskar i Ume...

Jag och bror lagade mat häromdagen det var riktigt roligt att göra något med han för en gångs skull,    tror ni någon gillade maten??  

Av Jenny Eklund - 6 januari 2011 15:40

Nu är alla utom en tingade Förstår inte varför ingen vill ha den lilla bruna han är ju så söt och härligoch väldigt lugn.  

Blir nästan lite tomt men mest skönt.

Annars händer inte så mycke en valpköpare var hit och hämtade sin valp så det är "bara" 6st valpar kvar här hemma.

Ska träna Zelda lite nu sen blir det middag hos mamma ikväll.

Av Jenny Eklund - 5 januari 2011 10:46

Jaha då har man gjort valp besiktningen och första valpen har flyttat          

Nerräkningen har börjat, idag åker en också sen kommer en och kollar imorgon och på fredag flyttar 2st och lördag ska 1 flytta också. Så våran helg kommer nog mest spenderas hemma vid.

Tack syrran för hjälpen igår hade inte gått själv....

Av Jenny Eklund - 3 januari 2011 09:44

Hade en riktigt rolig nyårsafton   var meningen att Åza med familj skulle komma men dom ställde in så då kom mamma och Robert istället.  

Gjorde plankstek så att Erik skulle få äta en god, han har haft sån otur att det har alltid varit halv dåligt när vi ätit de på resturang.  

Sen fick ju jag den lysande idéen att vi skulle spela spel      Så vi satt i 4 timmar och spelade "pitespelet" typ ett monopol men med aktier istället. Hade himla kul iallafall plus att jag vann  

Mammas hund Kate är jätterädd för smällare så de passade bra att dom var hos oss för de smäller inte mycke här, blev ju inte att vi gjorde de heller men ut och kolla måste man ju, mamma tog med sin blivande valp ut på hans första snöäventyr    

Så det var vårat nyårsfirande bättre sent än aldrig i uppdaterande  

Jag fick även en bukett tulpander av min kära man  att jag köpte den själv är ju nå annat..  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards